NCID | AA00243336 |
タイトル | Journal of marketing / American Marketing Association |
巻次(年月次) | Vol. 1, no. 1 (July 1936)- |
出版者 | New York : [American Marketing Association] , 1936- |
形態 | v. : ill. ; 26-28 cm |
別誌名 | J. mark Journal of marketing
|
注記 | Frequency varies: quarterly, -2007; bimonthly, 2008- Subject and author index to Volumes Place of publication varies: Chicago |
著者情報 | American Marketing Association
|
ISSN | 00222429 |
和洋区分 | 洋 |
刊行頻度 | 隔月刊 |
本文言語 | 英語 |
標題言語 | 英語 |
出版国 | アメリカ合衆国 |
番号 | LCCN : 38024264
CODEN : JMKTAK
ULPN : J0781GW
|
継続前誌名 | The American marketing journal <AA00022188> National marketing review / National Association of Marketing Teachers <AA00317341>
|
雑誌変遷マップID | 20018500 |