NCID | BA0019602X |
タイトル | Marketing in an electronic age / edited by Robert D. Buzzell ; contributors, Vincent P. Barabba ... [et al.] |
出版者 | Boston, Mass. : Harvard Business School Press , c1985 |
形態 | x, 404 p. : ill. ; 25 cm |
注記 | Bibliography: p. 380-395 Includes index |
シリーズ名 | Research colloquium
|
分類 | LCC:HF5415.122 DC19:658.8/5 |
件名 | LCSH:Electronicmarketing -- Addresses,essays,lectures
LCSH:Electronicmarketing -- UnitedStates -- Addresses,essays,lectures
|
著者情報 | Buzzell, Robert D. (Robert Dow), 1933- Barabba, Vincent P., 1934-
|
和洋区分 | 洋 |
標題言語 | 英語 |
本文言語 | 英語 |
出版国 | アメリカ合衆国 |
ISBN | 0875841597
|
番号 | LCCN : 84025166 |