NCID | BA00824993 |
タイトル | Legal aspects of marketing strategy : antitrust and consumer protection issues / Louis W. Stern, Thomas L. Eovaldi |
出版者 | Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1984 |
形態 | xxiv, 550 p. ; 24 cm |
注記 | Includes bibliographical references and index |
シリーズ名 | The Prentice-Hall series in marketing Prentice-Hall international series in management
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分類 | LCC:KF1609 DC19:343.73/08 DC19:347.3038 NDC8:335.57 |
件名 | LCSH:Traderegulation -- UnitedStates
LCSH:Marketing -- Lawandlegislation -- UnitedStates
LCSH:Antitrustlaw -- UnitedStates
LCSH:Consumerprotection -- Lawandlegislation -- UnitedStates
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著者情報 | Stern, Louis W., 1935- Eovaldi, Thomas L.
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和洋区分 | 洋 |
標題言語 | 英語 |
本文言語 | 英語 |
出版国 | アメリカ合衆国 |
ISBN | 0135280842
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番号 | LCCN : 83024612 |