NCID | BA10928893 |
タイトル | Strategies for teachers : information processing models in the classroom / Paul D. Eggen, Donald P. Kauchak, Robert J. Harder |
出版者 | Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , 1979 |
形態 | xiii, 367 p. : ill. ; 24 cm |
注記 | Includes bibliographies and index |
シリーズ名 | Prentice-Hall curriculum and teaching series
|
分類 | LCC:LB1027 DC:371.1/02 |
件名 | LCSH:Educationalinnovations
LCSH:Conceptlearning
LCSH:Creativethinking
|
著者情報 | Eggen, Paul D., 1940- Kauchak, Donald P., 1946- Harder, Robert J., 1937-
|
和洋区分 | 洋 |
標題言語 | 英語 |
本文言語 | 英語 |
出版国 | アメリカ合衆国 |
ISBN | 0138511624
|
番号 | LCCN : 77026646 |