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書誌詳細
  

NCIDBA11729440
タイトルSocial communication in advertising : persons, products & images of well-being / William Leiss, Stephen Kline, Sut Jhally
版次2nd ed., rev. and enl
出版者New York : Routledge
Scarborough, Ont. : Nelson Canada, c1990
形態vii, 426 p. : ill. ; 23 cm
注記Bibliography: p. 405-417
Includes index
分類LCC:HF5827
DC19:659.1/042
NDC7:674
件名LCSH:Advertising -- Socialaspects
著者情報Leiss, William, 1939-
Kline, Stephen
Jhally, Sut
和洋区分
標題言語英語
本文言語英語
出版国アメリカ合衆国
ISBN0415903548(: us)
0176034919(: cn)
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巻号予約予約人数所在請求記号資料ID状態備考
1: us0教養(教養学部棟)674:L923089906 研究室  

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