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検索結果一覧:(本学所蔵)
> Handbook of early advertising art : mainly from American sources
書誌詳細
NCID
BA14401273
タイトル
Handbook of early advertising art : mainly from American sources / by Clarence P. Hornung
版次
3rd ed
出版者
New York : Dover , 1956
形態
2 v. ; 31 cm
シリーズ名
Dover pictorial archive series
分類
LCC:Z208
DC:686/.0973
件名
LCSH:Printing -- UnitedStates -- History
LCSH:Graphicarts -- UnitedStates -- History
LCSH:Advertising -- UnitedStates -- History
著者情報
Hornung, Clarence Pearson
和洋区分
洋
標題言語
英語
本文言語
英語
出版国
アメリカ合衆国
ISBN
0486201228(1 : Pictorial volume)
0486201236(2 : Typographical and ornamental volume)
番号
LCCN : 54009264
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備考
1
1 : Pictorial volume
0
図書館(書庫)
674.9:H
770933600
利用可
2
2 : Typographical and ornamental volume
0
図書館(書庫)
674.9:H
770933700
利用可
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