NCID | BA19920722 |
タイトル | Marketing places : attracting investment, industry, and tourism to cities, states, and nations / Philip Kotler, Donald H. Haider, Irving Rein |
出版者 | New York : Free Press Toronto : Maxwell Macmillan Canada New York : Maxwell Macmillan International , c1993 |
形態 | vii, 388 p. : ill. ; 25 cm |
注記 | Includes bibliographical references (p. 347-363) and index |
分類 | NDC9:675 LCC:HF5415 DC20:338.6/042 |
件名 | LCSH:Marketing
LCSH:Industry -- Location
LCSH:Industrialpromotion
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著者情報 | Kotler, Philip, 1931- Haider, Donald H. Rein, Irving J.
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和洋区分 | 洋 |
標題言語 | 英語 |
本文言語 | 英語 |
出版国 | アメリカ合衆国 |
ISBN | 0029175968 9780743236362(: [pbk])
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無効/取消ISBN | 074323636X(: [pbk])
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番号 | LCCN : 92046319 |