NCID | BA2030662X |
タイトル | Was there a Pepsi Generation before Pepsi discovered it? : youth-based segmentation in marketing / Stanley C. Hollander, Richard Germain ; foreword by Richard S. Tedlow |
出版者 | Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books in association with the American Marketing Association , c1992 |
形態 | xiv, 144 p. : ill. ; 24 cm |
注記 | Includes bibliographical references (p. 119-134) and index |
分類 | LCC:HF5415.127 DC20:658.8/348 |
件名 | LCSH:Marketsegmentation -- UnitedStates -- History
LCSH:Youthasconsumers -- UnitedStates -- History
LCSH:Marketing -- UnitedStates -- History
LCSH:Advertising -- UnitedStates -- History
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著者情報 | Hollander, Stanley C., 1919- Germain, Richard Tedlow, Richard S. 1947-
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和洋区分 | 洋 |
標題言語 | 英語 |
本文言語 | 英語 |
出版国 | アメリカ合衆国 |
ISBN | 0844234567
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番号 | LCCN : 92013905 |