検索条件入力検索結果一覧:(本学所蔵) > Marketing encyclopedia : issues and trends shaping the future
書誌詳細
  

NCIDBA25717701
タイトルMarketing encyclopedia : issues and trends shaping the future / Jeffrey Heilbrunn, editor
出版者Chicago : American Marketing Association
Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books , c1995
形態x, 348 p. : ill. ; 24 cm
別書名AMA marketing encyclopedia : issues & trends shaping the future
American Marketing Assocication marketing encyclopedia
Marketing encyclopedia : issues & trends shaping the future
注記At head of title: American Marketing Association
Spine title: AMA marketing encyclopedia : issues & trends shaping the future
Includes bibliographical references and index
分類LCC:HF5415
DC20:658/.003
件名LCSH:Marketing -- Encyclopedias
著者情報Heilbrunn, Jeffrey
American Marketing Association
和洋区分
標題言語英語
本文言語英語
出版国アメリカ合衆国
ISBN0844235938
番号LCCN : 94017747
WebCatPlus を見る    CiNii Books を見る
所蔵一覧
巻号予約予約人数所在請求記号資料ID状態備考
1 0図書館(書庫)675:H968056800 利用可  

選択行を: