NCID | BA26220855 |
タイトル | Consumption & marketing : macro dimensions / [edited by] Russell W. Belk, Nikhilesh Dholakia, Alladi Venkatesh |
出版者 | Cincinnati, Ohio : South-Western College Pub. , 1996 |
形態 | xiii, 360 p. : ill. ; 24 cm |
別書名 | Consumption and marketing
|
注記 | Includes bibliographical references and indexes |
分類 | NDC9:675.2 LCC:HB801 DC20:658.8 |
件名 | LCSH:Consumption(Economics)
LCSH:Marketing
|
著者情報 | Belk, Russell W. Dholakia, Nikhilesh, 1947- Venkatesh, Alladi
|
和洋区分 | 洋 |
標題言語 | 英語 |
本文言語 | 英語 |
出版国 | アメリカ合衆国 |
ISBN | 0538850507(: pbk.) 0538850507(: pbk)
|
番号 | LCCN : 95013608 |