NCID | BA27799638 |
タイトル | Cognition, empathy, and interaction : floor management of English and Japanese conversation / Reiko Hayashi |
出版者 | Norwood, N.J. : Ablex Pub. , c1996 |
形態 | xvi, 252 p. : ill. ; 24 cm |
別書名 | A study of floor management of English and Japanese conversation
|
注記 | Rev. and extended version of thesis (Ph.D.)--University of Illinois at Champaign-Urbana, 1987, titled: A study of floor management of English and Japanese conversation Includes bibliographical references (p. 233-243) and indexes |
シリーズ名 | Advances in discourse processes ; v. 54
|
分類 | LCC:P95.45 DC20:401/.41 NDC8:801 NDC9:801 |
件名 | LCSH:Conversationanalysis
LCSH:Interpersonalcommunication
LCSH:Interculturalcommunication
LCSH:Englishlanguage -- Discourseanalysis
LCSH:Japaneselanguage -- Discourseanalysis
|
著者情報 | 林, 礼子 (ハヤシ, レイコ)
|
和洋区分 | 洋 |
標題言語 | 英語 |
本文言語 | 英語 |
出版国 | アメリカ合衆国 |
ISBN | 1567502199(: hard) 1567502202(: pbk)
|
番号 | LCCN : 95052502 |