NCID | BA2807802X |
タイトル | Selling culture : magazines, markets, and class at the turn of the century / Richard Ohmann |
出版者 | London ; New York : Verso , 1996 |
形態 | viii, 411 p. : ill. ; 24 cm |
注記 | Includes bibliographical references and index |
シリーズ名 | The Haymarket series
|
分類 | LCC:H5813.U6 DC20:659.1/042/0973 |
件名 | LCSH:Advertising -- Socialaspects -- UnitedStates -- History
LCSH:Advertising,Magazine -- Socialaspects -- UnitedStates -- History
LCSH:Marketing -- Socialaspects -- UnitedStates -- History
LCSH:Popularculture -- UnitedStates -- History
LCSH:Massmedia -- Socialaspects -- UnitedStates -- History
|
著者情報 | Ohmann, Richard M. (Richard Malin), 1931-
|
和洋区分 | 洋 |
標題言語 | 英語 |
本文言語 | 英語 |
出版国 | アメリカ合衆国 |
ISBN | 1859849741(:hbk) 1859849741(: hbk) 1859841104(:pbk) 1859841104(: pbk)
|
番号 | LCCN : 95042615 |