検索条件入力検索結果一覧:(本学所蔵) > Experiential marketing : how to get customers to sense, feel, think, act, and relate to your company and brands
書誌詳細
  

NCIDBA42713161
タイトルExperiential marketing : how to get customers to sense, feel, think, act, and relate to your company and brands / Bernd H. Schmitt
出版者New York : Free Press , c1999
形態xix, 280 p. : ill. ; 25 cm
注記Includes bibliographical references (p. 255-265) and index
分類NDC9:675
LCC:HF5415.13
DC21:658.8/27
件名LCSH:Brandnameproducts -- Marketing
LCSH:Corporateimage
著者情報Schmitt, Bernd H.
和洋区分
標題言語英語
本文言語英語
出版国アメリカ合衆国
ISBN0684854236
番号LCCN : 99018003
WebCatPlus を見る    CiNii Books を見る
所蔵一覧
巻号予約予約人数所在請求記号資料ID状態備考
1 0図書館(書庫)675:S028005329 利用可  

選択行を: