NCID | BA44297691 |
タイトル | Examining pedagogical content knowledge : the construct and its implications for science education / edited by Julie Gess-Newsome and Norman G. Ledeman |
出版者 | Dordrecht : Kluwer Academic Publishers , c1999 |
形態 | xii, 306 p. ; 25 cm |
注記 | "Transferred to digital print 2001" Includes bibliographical references and indexes |
シリーズ名 | Science & technology education library ; v. 6
|
分類 | LCC:Q181.E795 DC21:507/.1/073 |
件名 | LCSH:Science -- Studyandteaching -- UnitedStates
LCSH:Scienceteachers -- Traningof -- UnitedStates
|
著者情報 | Gess-Newsome, Julie <> Ledeman, Norman G. <>
|
和洋区分 | 洋 |
標題言語 | 英語 |
本文言語 | 英語 |
出版国 | オランダ |
ISBN | 0792359038
|
無効/取消ISBN | 1402002750
|
番号 | LCCN : 98020973 |