NCID | BA53218787 |
タイトル | Market response models : econometric and time series analysis / by Dominique M. Hanssens, Leonard J. Parsons, Randall L. Schultz |
版次 | 2nd ed |
出版者 | Boston : Kluwer Academic Publishers , c2001 |
形態 | xiv, 501 p. : ill. ; 25 cm |
注記 | Includes bibliographical references (p. [427]-480) and indexes "ISQM12"--Back cover |
シリーズ名 | International series in quantitative marketing
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分類 | LCC:HF5415.3 DC21:658.8/./015195 |
件名 | LCSH:Marketsurveys -- Econometricmodels
LCSH:Salesforecasting -- Econometricmodels
LCSH:Time-seriesanalysis
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著者情報 | Hanssens, Dominique M. Parsons, Leonard J. Schultz, Randall L.
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和洋区分 | 洋 |
標題言語 | 英語 |
本文言語 | 英語 |
出版国 | アメリカ合衆国 |
ISBN | 0792378261 1402073682(: pbk)
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番号 | LCCN : 00054610 |