NCID | BA62500491 |
タイトル | The consumer trap : big business marketing in American life / Michael Dawson |
出版者 | Urbana : University of Illinois Press , c2003 |
形態 | x, 203 p. : ill., port. ; 24 cm |
内容注記 | Thinking the unthinkable The marketing race The targeting race The motivation research race The product management race The sales communications race Macromarketing and public subsidy The globalization of marketing The consumer trap Escaping the consumer trap
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注記 | Includes bibliographical references and index |
シリーズ名 | The history of communication
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分類 | LCC:HF5415.1 DC21:380.1/0973 |
件名 | LCSH:Marketing -- UnitedStates
LCSH:Marketing -- UnitedStates -- Costs
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著者情報 | Dawson, Michael, 1965-
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和洋区分 | 洋 |
標題言語 | 英語 |
本文言語 | 英語 |
出版国 | アメリカ合衆国 |
ISBN | 0252028090(: cloth)
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番号 | LCCN : 2002011038 |