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書誌詳細
  

NCIDBA62500491
タイトルThe consumer trap : big business marketing in American life / Michael Dawson
出版者Urbana : University of Illinois Press , c2003
形態x, 203 p. : ill., port. ; 24 cm
内容注記Thinking the unthinkable
The marketing race
The targeting race
The motivation research race
The product management race
The sales communications race
Macromarketing and public subsidy
The globalization of marketing
The consumer trap
Escaping the consumer trap
注記Includes bibliographical references and index
シリーズ名The history of communication
分類LCC:HF5415.1
DC21:380.1/0973
件名LCSH:Marketing -- UnitedStates
LCSH:Marketing -- UnitedStates -- Costs
著者情報Dawson, Michael, 1965-
和洋区分
標題言語英語
本文言語英語
出版国アメリカ合衆国
ISBN0252028090(: cloth)
番号LCCN : 2002011038
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所蔵一覧
巻号予約予約人数所在請求記号資料ID状態備考
1: cloth0教養(教育機構棟)365:D020054071 研究室  

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