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書誌詳細
  

NCIDBA8390407X
タイトルFood is love : food advertising and gender roles in modern America / Katherine J. Parkin
出版者Philadelphia : University of Pennsylvania Press , 2006
形態296 p. : ill. ; 23 cm
注記Includes bibliographical references (p. [229]-286) and index
分類LCC:HF5827.85
DC22:659.19/66400973
件名LCSH:Sexroleinadvertising -- UnitedStates -- History
LCSH:Advertising -- Food -- UnitedStates -- History
LCSH:Womenconsumers -- UnitedStates -- History
LCSH:Womeninadvertising -- UnitedStates -- History
LCSH:Meninadvertising -- UnitedStates -- History
著者情報*Parkin, Katherine J. <>
和洋区分
標題言語英語
本文言語英語
出版国アメリカ合衆国
ISBN9780812239294
9780812219920(: pbk)
無効/取消ISBN0812239296
0812219929(: pbk)
番号LCCN : 2006042227
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巻号予約予約人数所在請求記号資料ID状態備考
1 0教養(教育機構棟)674.2:P207300643 研究室  

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