NCID | BA85108712 |
タイトル | The evolutionary bases of consumption / Gad Saad |
出版者 | Mahwah, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates , 2007 |
形態 | xx, 339 p. ; 23 cm |
注記 | Includes bibliographical references (p. 277-316) and indexes |
シリーズ名 | Marketing and consumer psychology series
|
分類 | LCC:HF5415.32 DC22:339.4/701 |
件名 | LCSH:Consumerbehavior
LCSH:Consumption(Economics) -- Psychologicalaspects
LCSH:Evolutionarypsychology
LCSH:Consumers -- Psychology
|
著者情報 | Saad, Gad
|
和洋区分 | 洋 |
標題言語 | 英語 |
本文言語 | 英語 |
出版国 | アメリカ合衆国 |
ISBN | 9780805851496(: hbk) 080585150X(: pbk)
|
無効/取消ISBN | 0805851496(: hbk)
|
番号 | LCCN : 2006030454 |