NCID | BA89114830 |
タイトル | Marketing of high-technology products and innovations / Jakki Mohr, Sanjit Sengupta, Stanley Slater |
版次 | 3rd ed |
出版者 | Upper Saddle River, N.J . : Prentice Hall , c2010 |
形態 | xxvi, 538 p. : ill. ; 26 cm |
注記 | Includes bibliographical references and indexes |
分類 | LCC:HC79.H53 DC22:620.0068/8 |
件名 | LCSH:Hightechnologyindustries -- Marketing
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著者情報 | Mohr, Jakki J. Sengupta, Sanjit Slater, Stanley F.
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和洋区分 | 洋 |
標題言語 | 英語 |
本文言語 | 英語 |
出版国 | アメリカ合衆国 |
ISBN | 9780136049968(: casebound)
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無効/取消ISBN | 0136049966(: casebound)
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番号 | LCCN : 2008053012 |