NCID | BA90636108 |
タイトル | Does ethics have a chance in a world of consumers? / Zygmunt Bauman |
出版者 | Cambridge, Mass. : Harvard University Press , 2009, c2008 |
形態 | 272 p. ; 21 cm |
注記 | Originally published: 2008 "First Harvard University Press paperback edition, 2009"--T.p. verso Includes bibliographical references (p. 259-268) and index |
シリーズ名 | Institute for Human Sciences Vienna lecture series
|
分類 | DC22:174 |
件名 | LCSH:Consumption(Economics) -- Moralandethicalaspects
LCSH:Globalization -- Moralandethicalaspects
|
著者情報 | Bauman, Zygmunt, 1925-2017
|
和洋区分 | 洋 |
標題言語 | 英語 |
本文言語 | 英語 |
出版国 | アメリカ合衆国 |
ISBN | 9780674033511(: pbk)
|
番号 | NBN : 014909183,GBA917496 LCCN : 2007052153 |