NCID | BB09969653 |
タイトル | Ethical theory and business / edited by Denis G. Arnold, Tom L. Beauchamp, Norman E. Bowie |
版次 | 9th ed., student ed |
出版者 | Boston ; Tokyo : Pearson , c2013 |
形態 | xiii, 658 p. : ill. ; 23 cm |
注記 | Previous ed.: c2009 Includes bibliographical references |
分類 | LCC:HF5387 DC23:174/.4 |
件名 | LCSH:Businessethics -- UnitedStates
LCSH:Businessethics -- UnitedStates -- Casestudies
LCSH:Industries -- Socialaspects -- UnitedStates
LCSH:Industries -- Socialaspects -- UnitedStates -- Casestudies
LCSH:Commercialcrimes -- UnitedStates -- Cases
LCSH:Consumerprotection -- Lawandlegislation -- UnitedStates -- Cases
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著者情報 | Arnold, Denis Gordon Beauchamp, Tom L., 1939- Bowie, Norman E., 1942-
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和洋区分 | 洋 |
標題言語 | 英語 |
本文言語 | 英語 |
出版国 | アメリカ合衆国 |
ISBN | 9780205169085
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無効/取消ISBN | 0205169082
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番号 | LCCN : 2012018099 |