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検索結果一覧:(本学所蔵)
> Marketing and consumption in modern Japan
書誌詳細
NCID
BB15210857
タイトル
Marketing and consumption in modern Japan / Kazuo Usui
出版者
London : Routledge , 2014
形態
xiv, 260 p. : ill., map ; 25 cm
注記
Includes bibliographical references (p. [204]-250) and index
シリーズ名
Routledge studies in the growth economies of Asia
; 122
分類
LCC:HF5415.12.J3
DC23:339.4/70952
件名
LCSH:Marketing -- Japan -- History -- 20thcentury
LCSH:Consumers -- Japan -- History -- 20thcentury
LCSH:Consumption(Economics) -- Japan -- History -- 20thcentury
LCSH:Economicdevelopment -- Japan -- History -- 20thcentury
著者情報
薄井, 和夫(1953-)
(ウスイ, カズオ)
和洋区分
洋
標題言語
英語
本文言語
英語
出版国
イギリス
ISBN
9780415323130(: hbk)
番号
LCCN : 2013029449
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所蔵一覧
巻号
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資料ID
状態
備考
1
: hbk
0
図書館(シラバス)
675:U
214001031
禁帯出
0
図書館(書庫)
675:U
214001030
利用可
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